Wednesday, January 20, 2010

PENGENALAN

ALONG FOOD INDUSTRIES adalah sebuah syarikat milik penuh Bumiputera yang ditubuhkan pada 18hb November 2003. Obiektif utama penubuhan syarikat adalah kerana terpanggil untuk menunaikan tanggungjawab fardu kifayah bagi memenuhi permintaan tinggi masyarakat Islam terhadap produk makanan dan minuman halal khususnya bidang frozen food.
Sejajar dengan tagline produk "best taste goes ALONG way", ALONG FOOD INDUSTRIES dengari jenama produk ALONG BEST sentiasa berusaha menawarkan produk yang terbaik disamping perkhidmatan kelas pertama kepada semua dengan mengamalkan hubungan mesra pelanggan dan hormat menghormati dengan semua peringkat sama ada denqan rakan niaga mahupun agensi-agensi kerajaan yang telah banyak membantu mengetegahkan produk ALONG BEST di pasaran.
Buat masa kini ALONG FOOD INDUSTRIES mempunyai kakitangan yang berkebolehan dalam melaksanakan tugas yang diamanahkan di samping memahami aspirasi dan hala tuju syarikat. Oleh demikian, ALONG FOOD INDUSTRIES yakin mampu untuk bersaing menjadi sebuah syarikat PENGELUAR, PEMBEKAL dan PENGEDAR barang makanan halal khususnya dalam bidang frozen food di pasaran tempatan dan antarabangsa..
PENGHASILAN & PENGEDARAN PRODUK-PRODUK ALONG BEST :
1) Makanan Sejuk Beku (Frozen Food)
2) Makanan Siap Masak
3) Air Minuman